Ovih dana finalizirana je prva inačica modula DOMEK Socijala – Pomoć u kući. Za postojeće korisnike i ustanove u kojima isti socijalni radnik brine i o uslugama pomoći u kući, moguće je nadograditi standardni modul DOMEK Socijala novim evidencijama, dok se za djelatnike koji rade isključivo na uslugama pomoći u kući instalira prilagođeni modul koji omogućava rad isključivo s tim evidencijama.
Detalji su danas objavljeni na službenom webu, gdje su dostupna i PDF korisnička upustva (1.4MB, možete preuzeti ovdje

Osnovno sučelje novog modula (radna verzija)
Podaci koji su dio novih evidencija iskoristit će se analitiku i popunjavanje statističkih obrazaca (još nije implementirano, u planu do sredine srpnja).
Za sredinu lipnja planiramo jedno stručno izlaganje vezano uz pojačanu njegu, te će za potrebe istog biti razrađeno novo korisničko sučelje prilagođeno tabletima.. O detaljima kad bude spremno i realizirano.
Sve u svemu, DOMEK sada podržava:
- evidencije socijalnih radnika – vezano uz smještaj, dnevni i poludnevni boravak (odvojeno)
- evidencije vezane uz usluge pomoći u kući
- evidencije bitne za vođenje sestrinske dokumentacije na odjelu za pojačanu njegu
Iako primarno namijenjen domovima za starije i nemoćne, podrškom za navedene usluge primjena je šira, na sve domove socijalne skrbi. Provest ćemo dodatna usklađivanja s važećim Pravilnicima i prijedlozima Pravilnika (pomoć u kući, kao najnovija, relativno dobro usklađena, dok na ostalim evidencijama krećemo u dodatnu kontrolu; obzirom da aktivni kupci i ustanove koje koriste naš sustav nisu postavljale nikakve dodatne zahtjeve i sugestije, pretpostavka je da je stanje takvo da zadovoljava aktualne propise…).